سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی سفارشی

تقویم‌های تبلیغاتی سالانه و سررسید های ، کار برنامه‌ریزی روزانه را خیلی راحت‌تر کرده‌اند. با دادن یکی از این سررسیدها و تقویم های تبلیغاتی به مشتری‌ها و همکاران‌تان، به آنها کمک کنید تا بهتر برنامه‌هایشان را سازماندهی کنند.

به این ترتیب علاوه بر اینکه برندتان را هر روز در معرض دید مشتری‌ها قرار می‌دهید، به کارمندان‌تان نیز کمک می‌کنید بهتر بتوانند تمام جلسات کاری خود را دنبال کنند! با بازاریابی برند خود با ما مجموعه کاندید همراه شوید. ما هر روز شما را به یاد مخاطبان‌تان می‌اندازیم!

طراحی سررسید شخصی‌سازی ‌شده با برند شما

علی‌رغم تمام تکنولوژی‌های موجود برای پیگیری برنامه‌هایمان، مانند تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های دیگر، همچنان افراد بیشماری برای مدیریت برنامه‌های خود به برنامه ریزی دستی وابسته هستند. بنابراین، سررسید تبلیغاتی سفارشی همچنان یک هدیه متفکرانه هستند که مشتری‌ها و کارکنان شما می‌توانند هر روز از آن استفاده کنند. مجموعه کاندید دارای انواع سررسید های تبلیغاتی و تقویم رومیزی ودیواری وجیبی است که برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را سازماندهی کند؛ یعنی برای همه‌مان.

ابتدا اجازه دهید محبوب‌ترین سررسید های تبلیغاتی مان را معرفی کنیم. این سررسیدها برای تبلیغات از طریق پست مستقیم مناسبند، چراکه بسیار سبک وزن و کوچک هستند و راحتی در انواع کیف‌ها جا می‌شوند. این محصولات کوچک می‌توانند تاثیر به‌سزایی داشته باشند، زیرا اندازه مناسب آنها تضمین می‌کند که برند شما همیشه همراه گیرنده و هرجا که او برود خواهند ماند.

مجموعه سررسید های قابل سفارشی شدن ما بسیار وسیع است. تنوع سبک‌های سررسید تبلیغاتی ما باب میل همه افراد است.

انواع سررسید های تبلیغاتی و سررسید های ویژه کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری را می توانید در مجموعه کاندید پیدا کنید، که همگی در قالب‌های خاص موجود هستند. فقط کافی است که سررسید مورد نظر خود را انتخاب کنید و به این ترتیب رضایت مشتری‌ها و کارمندان خود را جلب کنید.

هنگام خرید، نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌های سررسید های ما، از قبیل بخش تلفن و آدرس، کدهای منطقه، مناطق زمانی، گزارش هزینه‌های ماهانه، لیست تعطیلات و موارد دیگر بیاندازید. بعضی از سررسید ها جاهایی برای نوشتن یادداشت و یادآوری دارند. ظاهر روی جلد سررسید ، سختی و نرمی و مواد سازنده جلد نیز با یکدیگر متفاوت است. با کلیک روی لینک از انواع مختلف سررسید ها مجموعه کاندید دیدن کنید وبرای سررسید 1403 تصمیم بگیرید. بنابراین هنگام تصمیم‌گیری در انتخاب سررسید مورد نظر خود، اینها موارد هستند که می توانند در تصمیم‌گیری شما تاثیرگذار باشند.

سررسید سفارشی مجموعه کاندید به شما کمک می‌کند که روز، ماه و سال خود را در به بهترین شکل سازمان دهی کنید، و برای اینکار نیازی به صرف هزینه‌های گزاف هم نداشته باشید. با مجموعه کاندید تماس بگیرید و با یکی از مشاوران برندینگ ما صحبت کنید. آنها در هر مرحله‌ای از بازاریابی برند شما، همراهتان خواهند بود!


چاپ   ایمیل