انواع جلد سررسید

انواع جلد سررسید

انواع جلد سررسید در کاندید

یکی از مواردی که در نگاه اول به آن توجه می شود و مورد توجه و ارزیابی سررسید می شود جلد آن است . از مواردی که قبل از سفارش دادن سررسید 1403 باید درنظر گرفت محتوای سررسید وطرز قرار گرفتن روزها و ماههای سال رنگ زمینه سررسید و عکس مورد نظرمان و توضیحاتی برای معرفی کسب و کارمان و نوع و ضخامت ورق مورد استفاده در سررسید و
جلد تقویم رومیزی و سررسید می باشد که جلد سررسید دارای انواع مختلفی است که ما اینجا به برخی از انواع آن می پردازیم .

جلد چرم مصنوعی

به طور کل چرم مصنوعی شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد با این تفاوت که چرم مصنوعی دارای تنوع زیادی در رنگ است که این نکته برای انتخاب رنگ مورد نظرمان به ما کمک می کند که بهترین رنگ دلخواه را برای سفارش سررسید 1403 انتخاب کنیم.

یکی دیگر از مزایای چرم مصنوعی تفاوت قیمت آن با چرم طبیعی می باشد که نسبت به آن پایینتر است با استفاده از پلاک و نصب آن بر روی سررسید خود می توانید جلوه بهتری به سررسید خود بدهید.

بسته به نظر شما این پلاکها می توانند از جنس فلزی استیل یا پی وی سی باشد لازم به ذکر است که چرم مصنوعی نیز دارای کیفیتهای مختلف می باشد که اگر از جنس نامرغوب استفاده شود بعد از مدتی که استفاده می شود پوست پوست می شود و چون چرم مصنوعی نا مرغوب به خود خوب چسب نمی گیرد بعد از مدتی از مقوای زیر آن جدا می شود.

همچنین بر روی چرم مصنوعی می توانید به وسیله لیزر طرح لوگوی برند خود را حک کنید و حتما از تولید کننده خود بخواهید قبل از انجام کار آن را تست کند.

جلد جیر

این نوع جلد به دلیل ظاهر خاص مورد توجه زیادی می باشد و بسیار شبیه جیر طبیعی می باشد جیر به علت قابلیت رنگ کردن دارای رنگهای مختلفی می باشد
می توانید هنگام سفارش سررسید 03 از جلد هایی با تنوع رنگ موجود در بازار انتخاب کنید .

جیر نیز دارای انواع مختلفی است که انواع با کیفیت آن دارای تراکم پرز بیشتری می باشند . جیر با کیفیت پایین ممکن است در همه جای آن تراکم پرز یکسانی نداشته باشند و چسب می تواند از پشت آن نفوذ کند و باعث ایجاد لکه بشود .

برای ایجاد لوگو برند یکی از راههای معمول استفاده از لیزر می باشد که باعث تغییر رنگ در جیر می شود که البته می توانیم از پلاکهای فلزی و پی وی سی و ... نیز استفاده کنیم البته برای این که پلاک از روی جیر جدا نشود بهتر است که از پلاک لب خم و چسب قوی استفاده شود .

جلد ترمو

این جلد در ظاهر شباهت زیادی به چرم مصنوعی دارد با این تفاوت که نسبت به چرم مصنوعی نازکتر می باشد و دارای کیفیت بهتری نسبت به چرم مصنوعی است.

یکی دیگر از تفاوتهای ترمو این است که در مقابل حرارت تغییر رنگ می دهد که وقتی لوگو برند خود را روی آن حک می کنید مشخص تر می باشد .

یکی از عوامل در کیفیت ترمو اندازه گرما پذیری آن است به این صورت که انواع بی کیفیت آن کمتر تغییر رنگ می دهد و طرح لوگو روی آن دارای جلوه کمتری است .روی جلد ترمو مانند چرم مصنوعی می توانیم از پلاک فلزی و پی وی سی و طلا کوب و نقره کوب وچاپ سیلک استفاده کنیم.

مجموعه کاندید با ارائه بهترین سررسید ها آماده دریافت سفارش انواع سررسید 1403 با بهترین جلد برای شما عزیزان می باشد.


چاپ   ایمیل