منوهای رومیزی، ابزارهای مهم تبلیغاتی در رستوران‌ها

منوهای رومیزی، ابزارهای مهم تبلیغاتی در رستوران‌ها

رستوران‌ها بیشتر درآمد خود را از کجا درمی‌آورند؟ عمدتا از طریق تکنیک‌های روانشناسی، از شوخی گذشته، جلدهای منوی رومیزی، یکی از ابزارهای کسب درآمد برای رستوران‌ها هستند.

وقتی مشتری وارد یک رستوران یا کافی‌شاپ می‌شود و پشت میز می‌نشیند، اولین چیزی که به آن توجه می‌کند جلد منوی رستوران است.

جلدهای منوی رستوران برای جلب توجه بیشتر و ترغیب مشتری طراحی شده‌اند و هدف نهایی آنها این است که هر مشتری حداقل یکبار به آنها نگاهی بیاندازد.

این جلدها در اندازه‌ها و سبک‌های مختلف و با قیمت‌های پایین موجود می‌باشند و روشی مقرون به صرفه برای استفاده در استراتژی‌های بازاریابی رستوران‌ها هستند.

ما ابزارهایی که شما برای تبلیغ کسب و کار خود به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 

 

 

انواع جلدهای منو

• جلدهای منو، تنوع بسیاری دارند. جلد منوی سیمی، یک ابزار جمع و جور و کم‌جا برای نشان دادن تعداد زیادی منوی چاپی است.

درون هر جلد منوی رستوران می‌توان تا ۱۰ برگه پلاستیکی منو را به حلقه‌های بالای پایه وصل کرد. مشتری‌ها معمولا جذب این نوع جلد منو‌ها می‌شوند و از ورق زدن برگه‌های منو لذت می‌برند.

• جلدهای منو چرمی سبک چادر، همان طرح و ساخت جلدهای محکم و قدیمی را دارند. این مدلها یک قاب سیاه دارند که منوی چاپ شده را زیر یک پوشش پلاستیکی نگه می‌دارند.

این جلدهای چرمی، هم مقرون به صرفه و جذاب هستند، و هم انتخابی عالی برای رستوران‌های شیک.

• جلدهای تک برگ، در کنار سبک ساده خود، تنوع بسیار زیادی دارند. این جلدها در اکثر اندازه‌های گرافیکی استاندارد برای نشان دادن منو در دسترس هستند. به کمک جلدهای تک‌برگ ساخته شده از آکریلیک، چوب و یا آلومینیوم، ظاهر رستوران خود را از این روبه آن رو کنید.

• جلدهای چند برگ، می‌توان دو تا هشت کارت منو را در یک جلد نشان داد. شما نه تنها می‌توانید تصویر غذاها و نوشیدنی‌های خود را در منوها نشان دهید، بلکه می‌توانید از برگ‌های اضافی برای تبلیغ رستوران خود با وارد کردن تاریخ تاسیس، شعار رستوران یا داستان شروع کسب و کارتان استفاده کنید.

شخصی‌سازی تجربه مشتری، لذت آنها از صرف وقت در رستوران شما را دوچندان می‌کند.

• جلدهای سبک چادر ارزان قیمت، که همان جلدهای سبک چادر چرمی اما با قیمتی به مراتب پایین‌تر هستند، منحصرا توسط طراحان خود ما تولید می‌شوند.

 

 

 

ابزارهای تبلیغاتی نباید گران باشند، بنابراین ما نیز متعهد به ارائه ابزارهای با کیفیت و مقرون به صرفه برای تبلیغ کسب و کارشان هستیم. همچنین در صورت خرید عمده، می‌توانید تخفیف‌های بیشتری بگیرید.

• جلدهای منحنی (مقعر یا محدب) گزینه‌ای عالی برای رستوران‌های شیک هستند. مدل‌های اکریلیک، طرح ساندویچی هستند، به این صورت که شما منوی خود را بین دو صفحه‌ای قرار می‌دهید که با مگنت‌های که در گوشه‌هایشان جاساز شده، روی هم بسته می‌شوند.

سبک‌های فلزی دارای لنزهای فلزی مغناطیسی با قاب سیاه هستند که قابلیت منو شما را به طور موثر بالا می‌برد.

• جلد شماره‌های میز، به منظور تشخیص بهتر میزها از یکدیگر است. این ایده برای رستوران‌هایی طراحی شده که پس از سفارش، غذا را خودشان به میز شما می‌آورند و یا شرکت‌های پذیرایی که کار پذیرایی در مراسم عروسی و مهمانی‌های بزرگ را برعهده دارند.

ما در کاندید انواع متنوعی از جلدهای کرومی کوچک و همچنین جلدهای بلند داریم تا هم مهمانان و هم مستخدمین راحت‌تر میزها را پیدا کنند.

• و در نهایت می‌رسیم به استندهای کارت نگه‌دار فلزی، که در شکل‌ها و رنگ‌های متنوع و جالب موجود هستند و به ویژه به درد مراسم‌های عروسی و مهمانی‌ها می‌خورند. می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها، این استندها را به صورت عمده خریداری کنید.

این روزها رستوران‌ها در کنار کسب وکار اصلی خود، از ابزارهای دردسترس خود نیز برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. جلدهای منو نیز یکی از این ابزارهای تبلیغاتی موجود در رستوران‌هاست که باعث افزایش درآمد می‌شود. اینگونه جلد منو رستوران در کنار نشان دادن غذاها و نوشیدنی‌های رستوران، فضای کافی برای تبلیغات نیز ارئه می‌دهند.